luni, 12 martie 2012

Curcan fript cu garnitura de ciuperci


Incerc si eu ca multe mame din zilele noastre sa gatesc cat mai simplu si sa fofosesc cat mai putine produse ce contin nocivele E-uri, conservantii, colorantii..etc etc.
Pentru astazi avem curcan (eu l-am procurat direct de la crescator, adica este de casa:) ) pe care m-am gandit sa-l pun pur si simplu in punga la cuptor. Asa ca am spalat carnea, am dat-o cu putina sare, piper, boia si doua trei lingurite de ulei si l-am bagat in punga. Punga am pus-o intr-o tava in care am pus si putina apa, si am avut grija ca pe toata perioada coacerii sa fie putina apa in tava, si l-am dar la cuptor. Acolo trebuie sa stea cel putin o ora. daca va place carnea mai moale il lasati pana considerati voi.  Cand este carnea facuta scurgeti apa din tava si desfaceti putin punga in partea superioara si mai lasati 5-10 minute la cuptor pana se rumeneste putin.

Acum sa ne ocupam si de garnitura.
1 ceapa medie
1/2 kg champinioane
1-2 catei usturoi
sare, piper
1/2 pahar vin alb
1/2 pahar supa
o mana patrunjel verde tocat


Curatam ceapa si o tocam marunt. O punem la prajit in putin ulei. Ciupercile le taiem bucati maricele si le adaugam peste ceapa, mestecam usor pana isi lasa ciupercile un pic de zeama, adaugam supa si sarea, punem capacul si lasam sa fiarba cand scade la jumatate punem vinul, usturoiul si piperul si mai lasam 5 minute la foc incet. La sfarsit presaram patrunjelul verde trocat. Serviti ciupercutele langa carnea suculenta de curcan. Pofta buna!!!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu