joi, 29 martie 2012

SAVANA

Prajitura asta am luat-o de la Livia`s Kitchen...vreau sa o includ in platoul de pasti. Am incercat-o si este foarte buna. V-o recomand cu caldura. Este o prajitura fina si gustoasa.



Ingrediente pentru blatul cu mac:

6 albusuri
60ml apa
putina sare
8 linguri zahar
8 linguri faina
2 linguri mac
1/2 praf de copt

Am facut 2 blaturi cu mac, fiecare cu jumatate din ingrediente. Am batut 3 albuse cu 30ml apa si putina sare pana s-a facut o spuma tare, am adaugat zaharul si am batut inca cateva minute. Am adaugat faina cernuta, macul si un varf de cutit praf de copt. Am dat la cuptor pt 15 minute.

Ingrediente foaia de ciocolata:

1ou
5 linguri ulei
5 linguri lapte
5 linguri zahar
100g ciocolata rasa
2 linguri cacao
1/2 praf de copt
350g faina

Aici scrie 350 gr faina, personal mie mi s-a parut foarte multa!!!! Puneti 150 gr si adaugati cate putina pana obtineti o coca ce poate fi intinsa pe fundul unei tavi pentru a fi coapte. La momentul asta dupa prima incercare as scrie mai degraba faina cat cuprinde:)) Dupa mai multe incercari probabil am sa ma dumiresc cata faina intra cu exactitate!
Pt foaia cu ciocolata am amestecat toate ingredientele si am framantat un aluat. Am intins o foaie de 1/2 cm. Am copt foaia pe fundul tavii in care am copt blatul.



Ingrediente pentru crema capucino:

6 galbenusuri
1 lingura amidon
250ml lapte
150g zahar
250g unt
2 plicuri capuccino

Pt crema am amestecat galbenusurile cu zaharul, amidonul si laptele si am fiert pe foc mic pana s-a legat. Am lasat la racit. Am spumat untul si am adaugat cate putin din crema racita si cele 2 plicuri de capuccino.
Asamblare: 1 blat cu mac, crema, foaia cu ciocolata, crema, al 2-lea blat cu mac, crema , ciocolata rasa...
Am dat la rece pt cateva ore.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu