duminică, 4 martie 2012

Banana bread



Aveam chef sa incerc ceva nou in aseara asa ca am cautat si am tot cautat si am gasit pe pagina Soniei P.  aceasta prajitura cu banane si nuci. O prajitura aromata si pufoasa ce se  poate servi alaturi de un ceai sau o cafea. Se prepara cu banane, nuci macinate si scortisoara.. si poate constitui si o delicioasa si hranitoare gustare pentru cei mici.
Desi reteta este veche si circula de multa vreme pe bloguri eu  nu mancasem niciodata. Am fost oarecum placut surprinsa. Este aromata si cu o textura placuta, deloc uscata si gustoasa!!
Pentru a obtine o prajitura gustoasa si aromata folositi banane coapte ca sunt mai dulci si mai parfumate.
Ingrediente
4 banane(cca 500gr de fruct)
100 g unt
1 lg scortisoara macinata
250 g faina
1/2 pachetel praf de copt
100 g nuci macinate
1 praf de sare
120 g zahar
1 pachetel de zahar vanilat
1 ou intreg si un galbenus


Preparare
Se pune untul moale intr-un castron si se mesteca cu mixerul pana devine ca o crema impreuna cu zaharul si sarea, se adauga si ouale pe rand.
Separat bananele se sfarama cu o fuculita si se adauga in crema de unt, macinati nucile si punetile si pe ele in crema alaturi de faina, scortisoara, vanilie si praf de copt. Amestecati bine.
Ungeti cu unt si tapetat cu faina o forma de tort de vreo 23-24 cm si turnati in ea compozitia obtinuta.
bagati in cuptorul incins in prealabil la 180 grade pentru cca 45-50 min. Scoateti prajitura si lasati-o sa se raceasca. O scoateti din forma si o pudrati cu zahar pudra! Pofta buna!!

Un comentariu:

  1. Interesanta reteta. Mi-am activitat si eu blog-ul meu. Am postat si eu ceva. Daca iti face placere il poti vizualiza. Poate voi incerca sa postez mai multe realizari culinare.

    Mult succes incontinuare.

    vasilemihalcea.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere