duminică, 12 februarie 2012

QUICHE LORRAINE

Am ajuns si la o reteta de pe meleaguri frantuzesti. In dimineata asta de februarie inzapezit si geruit am avut chef sa prepar un mic dejun altfel. Aveam timp berechet...nu se grabea nimeni nicaieri asa ca m-am apucat sa prepar aceasta tarta delicioasa si satioasa pentru mica mea familie:)
Aveam deja preparata pasta brisee (o sa va dau si aceasta reteta).

Pentru 4 persoane avem nevoie de urmatoarele ingrediente:

200 gr bacon
150 gr cascaval ras
1 ou intreg + 3 galbenusuri
sare, piper
300 ml de smantana de gatit grasa
350 gr pasta brisee.


Intindeti o foaie rotunda din pasta brisee si o puneti intr-o forma tapetata cu un pic de unt. Aveti grija sa puneti pasta ridicata un pic pe margini nu doar pe fundul tavii. Intepati coca cu o furculita. Eu am taiat un disc de hartie de copt si am pus peste pasta din tava si am umplut cu boabe de fasole, cam 1/2 kg. Am facut asta ca sa nu mi se umfle cand o bag la cuptor. Am bagat-o la cuptor pentru 20 min la 180 grade. Dupa asta am scos discul de hartie si fasolea:)) si am mai bagat-o un pic la cuptor sa se arameasca si pe interior. cca 5-10 min.
Pare complicat dar nu este chiar asa.
Ouale le batem, punem sare si piper si smantana.
Baconl taiat fasii si tras un pic la tigaie se pune in tava, peste bacon punem cascavalul ras si la sfarsit ouale batute cu smantana. Putem pune si putin patrunjel.
Bagam la cuptor pentru alte 20 min. Pana cand incepe sa se arameasca un pic pe suprafata...
Este foarte buna. Incercati si voi si va veti convinge!!!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu