sâmbătă, 4 februarie 2012

Tocanita de ciuperci cu mamaliguta

O leguma ce se preteaza la multe tipuri de mancare de la cele mai sofisticate si rafinate pana al aceasta banala dar gustoasa tocanita.


Ingrediente
1kg de ciuperci champignon
2 cepe medii
3-4 catei usturoi
1/2 ardei capia rosu
1/2 kg rosii decojite taiate cubulete sau bulion, suc de rosii..ce aveti
sare, piper, verdeata(marar, patrunjel..ce preferati)

Curatam ciupercile, le spalam si le taiem astfel incat sa obtinem bucatele nici mici dar nnici prea mari.
Ceapa o tocam marunt, ardeiul il taiem fasii si le punem cu putin ulei si putina sare intr-o tigaie pe foc cca 5-7 min pana devine ceapa sticloasa si ardeiul se inmoaie un pic. Punem si ciupercile peste ceapa si lasam la abur pana isi lasa ciupercile zeama. Le lasam sa fiarba 10-15 minute dupa care adaugam si rosiile. Cand a mai scazut zeama eu am pus si 30 ml de vin rosu si usturoiul taiat marunt. Dupa alte 5 min am pus piper si verdeata si mancarea a afost gata.
Am servit cu mamaliguta...si cum este iarna si avem nevoie de calorii(unii dintre noi am mai pus alaturi si ceva carnuri:))))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu