miercuri, 25 ianuarie 2012

PAINE ALBA SI PUFOASA

Este o paine simpla cu gust placut. Are aspect frumos si este pufoasa si nu in ultimul rad se face foarte usor!!!!



Ingrediente:
500 gr. faina
30 gr. miere sau zahar
50 gr. unt
5 gr. sare
20 gr. drojdie proaspata(poate fi si uscata)
250 gr. apa



Puneti faina intr-un castron adanc, separat puneti drojdia si peste turnati mierea, frecati pana se lichefiaza. Apa trebuie sa fie putin calduta si untul la temperatura camerei. Toate le puneti peste faina si framatati bine pana obtineti o coca fina. O lasati la crescut cca 2 ore. Dupa ce a crescut o puneti in forma sau o imletiti sau ii dati ce forma vreti. Eu am uns painicile cu un galbenus de ou si am pus si ceva eminte peste. Dupa ce le-am mai lasat 5 minute le-am si bagat la copt.
Astea sunt cantitati pentru o paine de cca 750gr. Daca vreti sa va iasa doua paini dublati cantitatea!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu